2010. november 27., szombat

adventi készülődés

És szélsebesen közeleg a karácsony. Erre a héten döbbentem rá, mikoris Zuram kérdezte, hogy ugye most hétvégén már advent első vasárnapja?! Uramisten, tényleg, és én még nem néztem meg, kell-e valami az adventi koszorúhoz, és még idén nem is vettem karácsonyi díszt se (pedig aki ismeri, üvegdísz mániámat, az tudja, hogy az idén nagyon visszafogtam magam)
Elmaradásomat pótolandó, hazafelé beugrottunk a tescoba, ahol ez a mackó sírva könyörgött: vigyél haza, vigyél haza. Nem is tehettem mást. 

Ma pedig összeraktam az adventi koszorút is, ami idén a piros jegyében így néz ki:

A szalma alapra fenyőágakat ragasztottam ragasztópisztollyal. A kerámia télapót és a rénszarvast 100 ft-os boltban vettem, szintén ragasztópisztollyal, a masnik gombostűvel vannak rögzítve, a kunkori füzéreket (egy piros karácsnyfaboát áldoztam be) pedig csak igazítva lettek.

Az ajtódísz és az ablakdíszt is előkerestem, holnap felkerülnek méltó helyükre.

Mindenkinek kellemes adventi készülődést!

2 megjegyzés:

  1. Természetes alapra én terméseket tennék . Az boa nagyon giccses.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Natúr alapra én is termést tennék. Ezen viszont volt fenyőág. Mi a karácsonyfára is teszünk boát. Ide is tettem :) Ráadásul ez nem az a fajta "hernyós" boa volt. (anno, 2 éve)
      minyu

      Törlés