2010. november 3., szerda

GIMP-el szép az élet

A Gimp egy képszerkesztő program. Nem a legegyszerűbbek közé tartozik, de nagyon hamar megtanulható. Mindenképpen akartam írni egy szép kerek bejegyzést erről, mert ha jól belegondolok, ez az egy hobbim maradt, mármint a fényképezés, retusálás, képgyártás, manipulálás stb.
Van, amikor csak egy kis színkorrekcióval más hangulatot adok a képnek (ez most csak apélda miatt készült):
Aztán van, hogy el kell tüntetni valakit:
 
Van, hogy el is kell tünteteni és oda is kell varázsolni:
A képet a Zuram kérésére eltávolítottam...
A képet, amire egyébként nagyon büszke vagyok...




És van, hogy teljesen újat kell alkotni:


Persze a kedvenceim a karácsonyi, húsvéti, anyáknapi stb lapok




És Zuram volt olyan kedves és feltette nekem a 2.6-os Gimpet, én pedig voltam olyan ügyes, hogy találtam rengeteg gyönyörű betűkészletet (és ami a nagyobb kihívás volt, hogy azt is megtaláltam, hova, hogyan kell felmásolni, hogy működjön is) mostmár csak háttereket és idézeteket kell válogatni és kezdődhet a karácsonyi képeslapgyártás :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése