2011. január 5., szerda

Inárcsi pompos...

...ami ugye töki pomposnak indult, de nem egészen tökire sikerült.

Jó, jó, tudom, én, hogy sütés terén antitálentum vagyok. Nade van-e olyan, hogy a sütőpapírnak jó és nemjó oldala??? Merthogy nemrég felvilágosítottak, hogy az alufóliának se mindegy, melyik oldala hova kerül.

Térjünk vissza a vacsorához. Megláttam ezt a receptet (persze most nem találom az eredeti oldalt, még keresgetem, hátha be tudom linkelni) és rögtön azt gondoltam, ezt ma megcsinálom. A töki pompos (polgári nevén kenyérlángos vagy langalló) el is készült és nagyjából így néz(ett) ki:
Sajtos-tejfölös szoszival a tetején, lilahagymás-szalonnás Norbi update feltéttel. Leszámítva azt az aprócska tényt, hogy papírostul kellett elfogyasztanunk (a sütőpapír ráragadt a tészta aljára - vittünk némi cellulózt a bendőnkbe) , a pompos remekül sikerült, a receptet megtartjuk, a sütést megismételjük.

2 megjegyzés:

  1. Félek, ha ezt megcsinálod szombat reggelente, akkor nem kell lángosért menni!
    De jut eszembe!!! Vasárnap reggelente is jó lesz!!!!
    ap

    VálaszTörlés
  2. Az a baj, hogy -bár nem macerás elkészíteni- sok időt elvesz, így max. tízóraira lesz kész.

    VálaszTörlés