2011. január 20., csütörtök

A tegnapi bejegyzés lábjegyzeteként:

Tegnap a cewe galériájába is feltettem a szoborparkos képet, és olyan sok kedves és dícsérő hozzászólás érkezett, hogy magam is meglepődtem. És most lehet azt gondolni, hogy az mind csak smúzolás, de én nem így érzem, mert
1., nem kötelező kommentet írni a képhez
2., én is csak annak írok, akinek a képe igazán megfogott, ha nem tetszik, egyszerűen nem reagálok, és ezzel szerintem a többiek is így vannak
3., nem egyszerűen olyan hozzászólások érkeztek, hogy "szép kép", hanem hogy "tökéletes kompozíció" vagy hogy az embernek kedve lenne ott sétálni, és igazából ez utóbbi az, amiért megérte elkészíteni és elértem vele azt a hatást, amit szerettem volna.

Büszke-büszke minyu (ahogy Kriszta barátném írná)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése