2011. január 27., csütörtök

scrap még

Remélem, nem unjátok még, mert megint scrap-et hoztam (így jártatok és kész...) Ráadásul angol szöveges...
Szóval, még mindig cewe eheti kihívása... Merthogy ilyesmit akartam, csak elsőre nem jött össze, azzal a képpel és szöveggel amit első körben csináltam legalábbis nem. De csak nem hagyott nyugodni, úgyhogy egy kontrasztosabb képpel és egyszerűbb szöveggel nekiálltam.
Kukucs! Na, ki vagyok?

(Felhasználtam köszönettel: Jaelop Design elemeket cewe Krissz csipkéjét)


Igazság szerint először csak a technikát akartam kipróbálni (képre szöveg maszkolása), aztán mikor az készen lett, gondoltam csinálok még vele valamit, pakolgattam ezt-azt, de nem akartam túlzsúfolni. Kukucs pedig azért lett, mert ugye ki tudja, ki rejtőzik a szöveg mögött. Vagy ez mindenkinek egyértelmű volt?


1 megjegyzés:

  1. Nemtudom hogyvagyok vele, de nagyon klassz az alapötlet, mármint az, hogy valamilyen szöveg "mögött" megjelenik valaki, valami. Az amiről, akiről szól. Tán nem is kellene több a képre? Csipke széllel egyik oldalt.
    Elgondolkodtató!

    VálaszTörlés