2011. november 24., csütörtök

Adventi koszorú

Tegnap elkészítettem az adventi koszorúnkat. A szokásos kis alapot használtam (pedig minden évben elhatározom, hogy veszek nagyobbat, végül mindig maradok ennél), viszont most bevontam szatén szalaggal. Ilyen lett:


Rainbow Kata pedig egy csodaoldalt mutatott minap. Teljesen fellelkesültem, de nem volt itthon 1-2 alapanyag, így aznap még nem tudtam begyúrni, másnapra meg már lehiggadtam, hogy az enyém úgyse lenne ilyen szép (további fotó és recept: http://mohakonyha.blogspot.com/2009/11/adventi-koszoruk-mezeskalacsbol.html érdemes végiglapozgatni a blogot, valami eszméletlen szépségeket lehet meglesni/megrendelni):

Anya, vasárnap nincs kedved mézeskalácsozni? 

3 megjegyzés:

  1. Nekem KELL ilyen adventi koszorú!! És anyával, és Jutkával vagytok olyan kreatívok, hogy legyen ilyen az asztalainkon!

    VálaszTörlés
  2. Várjuk a fotót,hogy hogyan sikerült a mai alkotás!!!

    VálaszTörlés
  3. Elküldtem most mailben, még gondolkozok rajta, hogy ki merjem-e tenni ide...

    VálaszTörlés