2011. november 13., vasárnap

Újraszerkesztve

A Cewe oldalán a heti kihívás nem volt egyszerű (na ja, azért hívják kihívásnak) Szóval a feladat: vedd elő a legrégebbi oldalad és ugyanazzal a készlettel alkoss új oldalt. 
Az első oldalamat nagyon szeretem, és igazából Krisssz karácsonyfáján kívül nem sok minden van rajta.
A 2. "hivatalos" scrap-es oldalam (merthogy több éve készítgettem én már naptárakat, képeslapokat, csak nem ennyire tudatosan pedig ez az oldal:

Ami mostani szemmel rögtön feltűnik, hogy egy deka árnyék nincs rajta :))) Nameg a színek se nagyon jönnek össze, látszik,hogy több készletből van. De én mégis szeretem :) 
Az akkor felhasznált készletek közül csak a Jaelop Design Thanks Mom kit van meg. Én ugyan gyűjtögetek, de az abszolút nem használt dolgokat ki is selejtezem. Bár most a kihívás kapcsán eldöntöttem, hogy nem fogom kidobálni, inkább kiírom CD-re. 
Nah, szóval volt kisebb technikai nehézégem, mert itthon elkészítettem félig az oldalamat és reméltem, hogy a szüleimnél (ahol a hétvégét nagyrészt töltöttük) be tudom fejezni.  De az ottani gép kipurcant. Így a Zuram szüleinél fejeztem be, ahol réges-régen tettünk fel egy Gimpet (még a vetett árnyék szűrőt se találtam meg rajta...) Végül nem lett tökéletes, de sikerült elkészülni időre.
Az oldalt már felraktam, de álljon itt mégegyszer:
Felhasználtam köszönettel: Jaelop Design: Kit Thanks Mum

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése