2011. november 13., vasárnap

Egy hét

Egy héttel el vagyok maradva blogolásügyileg. Pedig minden napra jutott valami.
Vasárnap a Zuram sütött isteni libát. (elöljáróban csak képet, a  receptet később)
Hétfőn kézműveskedtünk a gyerekekkel, ovi után gyűjtöttünk szépséges faleveleket és bogyókat és ragasztgattunk. Nándi egy szuper fülesbagolyt, Csongi és én pedig ezt a koszorú(szerűsége)t ragasztottuk (2. fotón az alapanyagok)
Kedden a nagyok lovagoltak az oviban, mi meg Nimivel Kerekítőre mentem a műv.házba. Maga a foglalkozás nagyon klassz volt, Nimit azonban csak nyomokban kötötte le a mondókázás, höcögtetés, verselgetés, "ölbeli játékok". Még adok neki egy esélyt, hátha csak fáradt volt, vagy sok volt az ismeretlen, az újdonság, de ha legközelebb is ekkora tiltakozásba ütközök, akkor inkább nem megyünk.
Szerda reggel az oviba lépve megdöbbenve láttam, hogy már 8-kor reggeliznek a gyerekek (9-kor szoktak), már azt hittem, elkéstünk, vagy elnéztem az órát, de kiderült, hogy csak tűzriadóra készülnek, ezért esznek hamarabb (végül a tűzriadó elmaradt és másnap pótolták be)
Csütörtökön délután a fiúkkal fotózkodtunk. Átállítottam a gépet önkioldóra és csipogósra, na, ez annyira tetszett a fiúknak, hogy rögtön elkezdtek bohóckodni így az elkészült kb 30 kép közül 1 db lett elfogadható. Ebből scrap-es oldal is készült a "heticewé"-re, erről bővebben később.

Pénteken délelőtt az oviban libanap volt. A nagycsoportban libával kapcsolatos mondókákat, dalokat, játékokat játszottak, majd libás képeket rajzoltak, ragasztottak, színeztek. Hoztak az oviba két élő libust is, akiket az egész ovinép körbetáncolt. Megkértek, hogy fotózzak, így kb 200 fotóm van a jeles alkalomról. Ha minden igaz, az óvónénik felteszik majd az ovi galériájába, addig is néhány fotó az enyémekről
Este pedig felköszöntöttük Nimit, hiszen pénteken volt a névnapja. Isten éltessen, Kiscsuri!
Szombaton általában lángost reggelizünk, Csongor és Nimi is imádja. Apró szösszenet, hogyan tolja a legkisebb (csak előkaptam a gépet, ezért ilyen világos, elmosódott stb):
És ma (vasárnap) reggeli életkép. Mert papa mindig kitalál valami izgalmas játékot:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése