2011. november 21., hétfő

Képet egymásnak

Ismét képet egymásnak játék indult a Cewe fórumán. Nagyon izgis dolog, a jelentkezők között véletlenszerűen dől el, ki kinek készít oldalt.
Ezúttal Zitz készített nekem. Nézzétek, micsoda csilli-villi klassz oldalt kaptam Nimiről:

Nekem Prtine-Timit "dobta a gép" és képzeljétek, a szeptemberi Cewés találkozóról küldött képeket, így igazán otthonosan mozoghattam. 
Első körben ez az oldal kerekedett belőle:
Felhasználtam köszönettel Beedee és Icka Otthon, édes otthon készleteit

Mivel a kórházi napok miatt nem tudtam időre elkészíteni az oldalt, így gondoltam készítek egy bónuszt is (bár őszintén szólva szimultánban készült a kettő, mert hol az egyikhez, hol a másikhoz lett egy ötletem, elemem stb)
Felhasználtam köszönettel Rainbow Kata és Timo készleteit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése