2012. szeptember 19., szerda

Baglyom

Minap elkészültem életem első baglyos sapijával. Niminek szántam, de neki kicsi lett. Mivel Csonginak kisebb a feje, így neki épp jó lett, ki is sajátította magának. Nándi is rákattant a dologra, pedig ő már nem szereti az ilyen "babás" dolgokat, azért ez neki is megtetszett, és így most neki is csináltam, és volt egy eszméletlen beszólása, hogy milyet kér, de nem annyira publikus, úgyhogy majd csak priviben, akit érdekel :)) Annyit mondhatok, hogy kapcsolatban van a rézzel :))))
Na. Itt van a sapi:
És Csongin:

Egyébként maradék fonalakból készült, a sötétkékből pl kocc-kopp ennyi volt, a lelógós "megkötőhöz" pl már csak 2-2 szál maradt...

1 megjegyzés:

  1. Akkor értem már miért volt régen bejegyzés! Horgoltál! Csudi jó lett.
    Nándi beszólását sejtem!!!

    VálaszTörlés