2012. szeptember 3., hétfő

Zorka fotók, CT oldal, tütü, miegymás

Most egy bejegyzésbe sűrítek mindent Zorkával kapcsolatban.
Szóval, az úgy volt, hogy hívott Orsi, hogy ha ráérek, sort keríthetnénk egy újabb fotózásra. Én persze ilyenekre mindig ráérek (áprilisban is ráértem) És pont azon a héten mutatott Ilus egy nagyon jó kis kreatív blogot, ahol találtam egy cuki tütüt. Rá is kattantam és mindenképppen akartam csinálni olyat, de mivel nagyon gyorsan és nagyon olcsón nem találtam tüllt (itt a hangsúly az olcsón van), így más anyag után néztem. Először kipróbáltam maradék voile anyagból, nagyon cuki lett, viszont eléggé bomlik a szála... Viszont az IKEÁban találtam 295 ft/m-ért organzaszerű fehér anyagot (Sarita a neve, nyilván nem organza ennyi pénzért, de valami olyasmi, fehér, átlátszós, csillógós) és ennek már nem bomlott a széle annyira. A csíkok végét lecsaptam, hogy "hegyes" legyen, így mutatósabb lett. Az elkészült remekművek:


A fotózás során ki is próbáltuk és persze csináltunk mindenkiről képet:





Aztán a múlt héten jelent meg Bóbita Design új készlete az Amelie, ami színeiben pont passzolt a tütüs fotóhoz, így azzal készítettem promó oldalt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése