2012. szeptember 13., csütörtök

Virágok, koszorúk stb

Ragasztgattunk tegnap a fiúkkal, elkészítettük az őszi ajtódíszünket. Pont időben, mert ma be is köszöntött az ősz. A koszorúhoz a freebie* elemeket Rainbow Kata oldalán töltöttem le, kivágtuk és felragasztgattuk egy kartonkarikára. Ilyen lett:

Aztán, hogy maradjak a kézműveskedésnél, újra előszedtem a "gombolyag fonaljaimat" és most két kis virágot  horgoltam egy-egy pántra. Fotós kelléknek szántam (mivel a szűkebb családban ugye rajtam kívül nem nagyon van, aki viselné) Olyasmi, mint Zorka fejdísze volt, de kicsit kisebb annál.

És hogy maradjak a virágoknál, de már nem kézimunka: bár a képen annyira nem látszik, az egyik orchideám, a világos rózsaszínű 4 (azaz NÉGY) ágon hozza a virágokat!!!





-----------------------
*scrapbookban nem járatosoknak írom, hogy freebie ingyenes csomagot jelent. Ebben az esetben külön töltheted le a papírokat és külön az elemeket zip fájlcsomagban. Ha ezeket kibontod, egy-egy mappában találod az elemeket. Ezeket képszerkesztőben tudod megnyitni, ha ez nincs, akár Wordbe is beillesztheted egy egész oldalra több egyformát is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése