2012. szeptember 21., péntek

Oldalak, kihívások, nyeremények

Múltheti Cewe kihívásra az utolsó pillanatban sikerült megérkeznem. Ezt az oldalt készítettem vele:
Felhasználtam köszönettel: Bóbita Design - Softly Elegant,  Bóbita Design - Amelie, Bóbita Design - Generations


>Extra friss hír, hogy a fenti oldal GSO lett a DST oldalán. (egy nagyon népszerű scrap-es galériában napi kijelölést kapott)
És olyan szerencsés voltam, hogy a sorsoláson én nyertem a $10 kupont az After5Designs üzletbe. Le is vásároltam, ezeket a szépséges csomagra sikerült szert tennem:

Heti Cewe kihívásnál maradva, az eheti feladat treshold alkalmazása (a treshold egy képet fekete-fehérré tesz, nem szürkeárnyalatos, csak fekete és fehér részekből áll én a lenti képen a saját fotómra alkalmaztam, majd rávetítettem az alap papírra)
Felhasználtam köszönettel: Bóbita Design-Softly Elegant és Beszteri wordart freebie-jét
Továbbra is scrapbooknál maradva, de már creative team-es munkák következnek. Simple Girl Scraps Moving Out készletével és Nándi új ágyával készült:

És Simple Girl Scraps új készletével Fabulous Fall és néhány tavalyi fotóval (de tuti, hogy idén is csinálunk hasonlókat):

Bóbita Design múlt heti készlete a Frames for Life-al:
És ma fog megjelenni a keretekhez kapcsolódóan több kisebb csomag: a Borders for Life, Brads for Life és Cards for Life. Gyönyörű elegáns fekete-fehér elemekkel. Az oldalam:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése