2012. szeptember 27., csütörtök

Bence

Már jó régen beígértem Bencének egy fotózást, de csak most került rá sor (én azt hittem, hogy nem érdekli annyira a dolog, ő meg lehet, hogy nem akart nagyon tolakodni) Szófogadó, rendes gyerek módjára megcsinált mindent, amit kértem, ült, állt, oldalt nézett, rámnézett és a kedvemért még vetkőzött is, pedig először nem akarta ám. Végül meggyőztem, hogy ha nem tetszik, akkor egyszerűen törli őket és kész. De utólag nem bánja és azt hiszem, büszke a képekre. Ahogy én is. A képekre is és rá is. Ez a jóképű fiatal srác az én keresztfiam*


A videó készítéséhez egyébként Bence segítségét kellett kérnem, ugyanis fogalmam se volt, milyen zenéket hallgatnak a mai fiatalok. Hát, rá kellett döbbennem, hogy megöregedtem és lemaradtam néhány évvel. Bence küldött pár linket, ezek közül a Maroon 5-ot választottam, mert ezt már hallottam a Class FM-en. Azt hiszem.



*na, jó, nem sajátítom ki magamnak: a mi  keresztfiunk


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése