2022. május 13., péntek

Jó tanulmányi eredményeiért dicséretben részesítem...

Nem akarok kérkedni vele, de az utóbbi egy hétben 3 darab ötöst is kaptam töriből plakátkészítésre. Ráadásul a Csongiét megszavazták az osztály legjobbjának (besztof-evör -ezért járt az egyik 5), és Nimród a plakát elmagyarázásáért kapott még egy plusz 5-t, ezt nem számítottam bele a fent nevezett 3-ba, hiszen ezért ő küzdött. 

De ha már így szóba hoztam, hogy milyen zseniális anyuka is vagyok (öhhhöm), akkor azt is írom, hogy Nándi irodalom szintvizsga 5-sét is egy kicsit magaménak érzem, mert én dolgoztam ki a tételeit. Mondjuk megtanulni és vizsgázni neki kellett, szóval ez csak fél siker részemről. Viszont Nándira nagyon büszke vagyok, nagyon szépen levizsgázott (a történelmi hűség kedvéért: angol 4, matek 4 lett úgy, hogy a másik osztályban pl lentebb vitték az alsó ponthatárt, hogy ne bukjon meg annyi gyerek. Szóval ez a 4 egy nagyon szép 4!)

És ha már suli, mutatok két extrafriss osztályképet a két kisebbről és egy szeptemberi kép feltuningolva a legnagyobbról.









1 megjegyzés:

  1. MIndenki megérdemli a szóbeli vállveregetést, avagy szuperek vagytok :)

    VálaszTörlés