2022. május 9., hétfő

Munkaruha

 Csak hogy kapcsolódjunk az előző poszthoz:

Az egyik cewés ismerős még tavaly feltett egy oldalt egy kihívásra, amin több szett ruhát mutatott be az üzleti útja előtt. Innen jött az ötlet, hogy én is lefotózom magam a napi-ruciban. Na, nem minden nap jutottam el odáig (márciusi és áprilisi képek is vannak benne), de azért ha eszembe villant, akkor csináltam szelfit és hozzá egy ilyen oldalt:

Így dolgozok én, mondanám, de a képeken persze pont nem dolgozok, hanem pózolok. A kollégák már tudják, hogy a hétfő szoknyás nap, ma az egyik kolléganő meg is jegyezte: ohh, szoknya megvan, indulhat a hét... a mai outfit-em: 



2 megjegyzés:

  1. Nekem a szerda főzelékes, a péntek halas. :)

    VálaszTörlés
  2. Azt a leborult szivarvégiiiiit, huuhhh de csinos. Mennyire büszke vagyok. Az én Hugim!!

    VálaszTörlés