2022. május 5., csütörtök

Színházban - megint velük

 A Jövőre Veled Itt-et eddig mindig egyedül néztem. Önző módon így mindig csak a magaménak éreztem, még ha 100-an ülünk is a nézőtéren, akkor is az én élményem, nem kell osztozkodni senkivel és nem kell pironkodni, mikor széjjelbőgöm a sminkem, vagy felnyerítek egy nem várt poénon. Most vettem a bátorságot és 2 jegyet vettem. Sajnos Fanninak nem lett jó az időpont, de egy volt Nitto-s kolléganő örömmel elkísért (neki is tetszett)

Azt éneklik benne mindketten, hogy "valahányszor látlak, mindig új vagy és más, mint tündéri varázslat, el nem múló vallomás" és igen, most is más volt: Kata sokkal többet sírt, mint szokott*, Szilveszter sokkal gyengédebb volt, mint szokott, a közönség nem mindig vette a poénokat**, imádtam Ulmi kikacsintásait, főleg a legvégén és  a "hanglemezes" zenét most nagyon elnyújtották, és a végjátékba (talán mintegy pozitív feloldozásként) sokkal több poént belevittek és persze a "szokásos imprók"*** sem maradtak el: szerintem mióta én láttam, most először volt "pont jó vízó" a fürdőkádban, és "elkezdtem gondolConnie" lett a legvégén és volt Jonel dala**** megjegyzés is.

Tegnap is úgy indultam haza a kocsival, hogy jaj, úgy megnézném holnap és holnapután is, és persze rá kell kényszerítenem magam, hogy az már túl sok lenne a nagyon jóból.


És akkor legyen egy kis ízelítő is, azt hiszem, ide még nem tettem fel. Ha csak a dalokat akarjátok hallgatni, a szövegelést nem, akkor 08:05 perctől és 13:20-tól kell követni az eseményeket.



------------------------------------------
*: nem bulvár blog, de nemrég különváltak Pesák Ádámtól, valószínűleg ez volt az oka, hogy többször küzdött a könnyeivel. Persze tudom, nagyon jó színészek, de azért első sorból, színpad nélkül, tényleg ott ülni mellette-szóval látszik az.

**: Szabó P. leül a zongorához és nagyon szépen játszik: "nem, Bartók most nem kell", dünnyögi az orra alá, lehet, hogy a közönség fele nem is hallotta

***:bármennyire is paradoxonnak tűnik, vannak olyan részek, amik mindig változnak, szóval a sokadjára néző tudja, hogy most valami újat fog mondani. Megszokott részen új.

**** Szabó P. játszotta Jonelt a Menyasszonytáncban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése