2011. március 13., vasárnap

Emlékkönyv

Hazaérve szüleimhez majdnemhogy első dolgom volt megkeresni az emlékkönyvemet. Mea Culpa, rosszul emlékeztem a dátumra: a Koncz Zsuzsa koncert nem 1989-ben, hanem 88-ban volt Miklóson.
Gyorsan összeraktam egy scrap-es oldalt (hozzáteszem, itt csak 3-4 készletet töltöttem le, így kissé bajban voltam, de nem is akartam túlcsicsázni, végülis itt az emlék a lényeg. most, hogy így elnézem, egy finom keretet elviselne még, de mindegy) Jobb oldalon Koncz Zsuzsa aláírása, bal oldalon pedig a kísérőzenekar. (Dolák-Saly Róbert, Németh Oszkár, Móricz Mihály és még valaki. Sikítson, aki felismeri a szignót (vagy emlékszik a zenekarra)!
Felhasználtam köszönettel Jaelop Design elemeket

1 megjegyzés:

  1. Egy Angela Davis hajú pasira emlékszem, és Ő volt a billentyűs

    VálaszTörlés