2011. március 18., péntek

Koncz Zsuzsa még

Nos, mégiscsak elkészült a "meglepi" oldalt. Elkezdtem, és nem sikerült, aztán megint elkezdtem és a berágtam a Zuramra, és inkább abbahagytam az egészet. Aztán Osli elkészítette legújabb minikitjét egy tervezői versenyre (hajrá Osli!), a címe Families Forever (ingyenesen letöltheted itt) és mikor letöltöttem, éreztem, hogy ezzel a fotóval kell összehoznom. 
A fényképen unokahúgom és én kacsatáncolunk. Tudom, a dalszöveg fiúról és lányról szól, de ez a kiragadott rész mindig azt juttatja eszembe, mennyire össze voltunk nőve kisgyerekként.
Szóval, amolyan utószülinapi ajándékként Dinocsnak szeretettel:

 Felhasználtam köszönettel OsDesign Families Forever készletét


A dal egyébként teljes hosszában:


3 megjegyzés:

  1. Uhhhh, köszönöm szépen!!!!! :)
    Kicsit elérzékenyültem :]
    Tényleg köszi!!!! :)
    Nézd már, nem találom a szavakat.... :) huhh :)

    VálaszTörlés
  2. Ismerve a régi időket, hát ez egy gyönyörű ajándék, amelyen nem lehet nem meghatódni!

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek! :)
    Egész nap ezt a dalt hallgattam ;)
    Köszi télleg!!!!
    :*********

    VálaszTörlés