2011. március 3., csütörtök

Nyitva van az aranykapu

A cewe eheti kihívásának témája a kapu. Bajban voltam kicsit, mert összesen 3 kép jutott eszembe, az egyik apuéknál van, a törökszentmiklósi rk.plébánia kapuja, amit a Szigma B Kft újított fel. Mivel a hétvégéig nem járunk Miklóson, így ez a kép kiesett. A 2. gondolat egy régi kép, amit a siklósi várról csináltam, apum, mint Tenkes kapitánya feszít a bejáratnál. Jó kép, de csak papíron van meg és kicsit életlen is, így hiába fotóztam, nem lett szép, használható (bár lehet, hogy majd kihozok belőle valami vicceset, ha időm engedi) Így maradt a 3., amin a fertődi Eszterházy-kastély kapuja látható. Alulkultúráltságomra jellemzően először azt hittem, azt keszthelyen csináltam, és még jó, hogy rákerestem, mert jól beégtem volna a szöveggel (nem mintha most nem égnék le ezzel...) 
Na, a lényeg. A kapuról 2 fotót készítettem anno, egyet alulról, ez rendesen földön fetrengős képkészítés volt, Zuram morcogott is, hogy mit randalírozok még kifelé menet, még jó, hogy aznap kevés látogató volt. Emellett lőttem egy "egészalakos" képet is, a kapu teljes szépségéről, ezt kicsit retusálnom kellett, mert a Zuram épp beállt a pólóját igazgatta.
Végül ez lett belőle (külön büszke vagyok rá, hogy sikerült úgy összehoznom a kereteket, mintha paszpartús lenne):
Felhasználtam köszönettel Jaelop design kereteket és néhány testúrát a shadowhouse-tól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése