2011. március 9., szerda

Koncz Zsuzsa

A cewe eheti kihívásának témája Koncz Zsuzsa szabadon választott dala. A téma apropója, hogy hétfőn ünnepelte a művésznő a 65. szülinapját. Krissz aggódott, hogy a fiatalabbja hogyan boldogul majd, de szerintem annyira kortalan zenét énekel és ő maga egy jelenség, nem hiszem, hogy ne ismerne 1-2 számot, amit ő énekel. Ha más nem, a Micimackó és a Ha én rózsa volnék szerintem mindenkinek beugrik.
Én személy szerint nagyon örültem a témának, igaz, régen hallgattam KZS számot, viszont rögtön bevillant a gyermekkori emlék: tíz évesen az első sorban csápoltunk unokahúgommal a törökszentmiklósi művelődési ház pódiumtermében Koncz Zsuzsa koncertjén. Az emlékkönyvembe pedig ezt írta be: "Editnek szeretettel Koncz Zsuzsa. '89.10.23" És ezüstön fogó filce volt. És gyönyörű hosszú haja. És annyira tisztán emlékszem, mikor ezt énekelte:

Nos mindezekután végighallgattam egy csomó számot. Szebbnél szebbeket. És 3 dalról is gondoltam, hogy majd abból készítek oldalt. Az egyiket még tervezem, hogy megcsinálom meglepinek, viszont otthonról keresnem kell képet, úgyhogy ez még maradjon titok. Egy másik annyira jó lett volna egy szerelmetes képhez, de a Zuram ugye bojkottálta a szereplést, úgyhogy arról is lemondtam. Végül, de nem utolsó sorban ez maradt (na, jó, igazából ez volt az első ötlet, csak így jobban jött ki a szöveg)

Felhasználtam köszönettel: Jaelop design hátteret és szalagot, Kimla virágocskáját, Koncz Zsuzsa Nagymami c. számát és anyukámat a három kisfiammal

4 megjegyzés:

  1. Mennyire durván régen volt, tejóég... :o :D:D
    Keresem a "lájk" gombot ;) :D
    Egész nap ilyeneket hallgattam, szal ide is stimmel még ez:
    http://www.youtube.com/watch?v=_SANDTjpPTc

    VálaszTörlés
  2. Még egy fényképre is emlékszem!

    VálaszTörlés
  3. Ott én is voltam, szerintem családi koncertezés volt

    VálaszTörlés
  4. Judit: igen, biztosan!

    Papi: igen, én is emlékszem a fotóra, majd megkeressük

    Dinocs: jaja, és képzeld, most megkerestem az emlékkönyvem, nem is 1989, hanem 88-ban volt...

    VálaszTörlés