2011. március 16., szerda

Március idusa

Ha igaz a mondás, akkor nagyon korán nagyon öreg leszek. Pénteken kukkoltam nagycsoportos fiamat. Az ovival "zártkörű" ünnepséget tartottak, és én annyira, de annyira kíváncsi voltam (ugye aki kíváncsi, hamar megöregszik), főleg, mikor megláttam a klassz huszárcsákókat az asztalon.
Szóval, 11-kor a kicsikkel elmentünk a játszótérre, ahonnan pont ráláttunk a térre (megjegyzem, direkt kerülővel mentünk addig, nehogy észrevegyen minket Nándi) Lőttem pár képet, persze jó messze voltak, de a lényeget láttuk-hallottuk. Énekeltek, verseltek, és egyáltalán nem volt ünnepszagú. A kis zászlóikat leszúrták a földbe és körbetáncolták. Aranyosak voltak.
Az egyik képet oldalba foglaltam és a cewe eheti kihívására is ezt tettem fel. A kihívás témája a hosszúhétvége, ki így, ki úgy ünnepelt, vagy csak kirándult, pihent, esetleg más programot talált, azt örökítheti meg.
Felhasználtam köszönettel Kovaxka virágait, emblémáját és Jaelop design hátteret.

1 megjegyzés:

  1. Gondolkodtam a cewe-n miért ilyen messziről a fotó... Hát akkor ez a magyarázat: kíváncsi anyuka :), nem a személyiségi jogok...

    VálaszTörlés