2011. június 20., hétfő

Apák napja - megkésve

Annyira röstellem, de ma jutott eszembe, hogy elfelejtettem időzíteni egy bejegyzést. Pedig milyen fontos bejegyzés: 
Angolszász szokás szerint június 3. vasárnapja apáknapja. Szerintem legalább olyan fontos, mint az anyáknapja (ehhez képest jól el is felejtettem...), és inkább ezt kéne favorizálni, mintsem a valentin napot, nade mindegy.
Készítettem egy oldalt is, ezúttal apukámnak-apukámról. Az oldalt a scrapbook.hu júniusi, apáknapjás kihívására is "beneveztem", ennek feltétele pedig - az apuka mellett- Beszteri csodás WA-nak megjelenítése is volt. A fotó 1983-ban készült, ha jól gondolom, Balatonföldváron. Ha nem jól gondolom, majd papi megírja.
 Felhasználtam köszönettel Doodle-design, OsDesign, elemeket, papírokat és GeniaBeana template-et

Találtam egy gyönyörű verset is Sapimanó oldalán. Szóljon ez minden apukának, nagypapának! (figyelem! zsepiket előkészíteni!!!)

Szabadi Lívia: Édesapámnak

A jóságos arcra gondok nyomnak barázdát, 
s mégis nagy örömmel látja el kis családját. 
Szerető szíve szüntelen hittel, hévvel dobog,
 benne sok akarat, s tetterő miattunk lobog!

 Látom fáradtságát, s a fájdalmat szemében, 
mikor gyermek módra önzőn meg nem értem! 
Tudom, ő mégis megbocsát, s nagyon szeret, 
hisz tőle kaptam mindenem, s egy egész életet! 

Kérem a jó Istent, s az összes áldott szentet, 
adjon neki hitet, erőt, türelmet, s jókedvet! 
Tudja, még ha tettünk nem mindig mutatja, 
ő a mi szemünkben a világ legjobb apja!

2 megjegyzés:

  1. Bakker! Zsepit!Zsepit!
    Különben tényleg Földvár , a legjobb mák fagyival! asszem...

    VálaszTörlés
  2. Editkém! Kislányom!
    Köszönöm szépen! Nem gondoltam volna, hogy az apáknapja ilyen szép is lehet.
    A fotó időpontját, és helyét eltaláltad! Mintahogy Kuci is eltalálta-tehát jól emlékszik- a mákfagyit.
    Pusza
    ap

    VálaszTörlés