2011. június 2., csütörtök

Focis

Szóval, az úgy kezdődött, hogy ezen a héten folytatódik a múltheti "Ez nem az én stílusom..." kihívás a Cewén. Múlt héten ugye fantasyt készítettem, most pakolóssal próbálkoztam. Ennek az a lényege, hogy kis képek köré sok bigyót kell tenni. A munka nagyon aprólékos, méretezni, forgatni, árnyékolni, odébbrakni, átrendezni stb. 
Pakolós oldalt legjobb és legkönnyebb virágokkal csinálni, mert ugye abból van sokféle. Meg szalagok, masnik, gombok, rojtok, miegyebek, jól megférnek egymás mellett. Namármost, ha lúd, legyen kövér alapon úgy gondoltam, hogy most a barátosnémnak készítek oldalt, akinek 2-án van a névnapja (ha sikerül beidőzítenem, akkor az ma van), de nem virágosat és nem róla szól, hanem a kisfiáról, fiús elemekkel. Focis család lévén kötelező volt a focis-mindenféle felpakolása.
Hát, ez lett belőle:
BOLDOG NÉVNAPOT, ANITA! 
Felhasználtam köszönettel: simplesweetdesign, jaelopdesign, vicki20(AWP), google (soccer shoe, Kispest címer, magyar zászló), Bóbita

Egyébiránt megizzadtam, míg készítettem (nem csak a nyári időjárás miatt) Az első verziót feltettem a Cewére véleményezésre, és mondták a szakértők, hogy bizony még pakolhatok rá bőven. Namármost én még egy tonna csillagot és izé-bizét rátettem, és végülis tényleg jobb így. Remélem, az ünnepeltnek is tetszik majd. Nagy pusza neki és Hajrá Kispest! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése