2011. június 11., szombat

Online scrap

Tegnap éjszakába nyúlóan olyan fantasztikus élményem volt a cybertérben...
Krisssz jópár hete "videóscrap" néven hirdetett online scrapelős játékot, ami kéthetente kerül megrendezésre. Általában késő este (nyilván, hogy a kisgyerekesek is részt tudjanak venni), én akkorra már mindig inkább ágyba bújok, és kihasználom, hogy aludhatok. Tegnap viszont gondoltam egy nagyot és jelentkeztem, mivel hétvégén a szüleimnél vagyunk, így este van, aki felügyeljen a dedekre és napközben is jobban tudok pihenni.
Miután kiküszöböltem néhány technikai problémát (ad1: nem volt fülhallgatós mikrofon - még szerencse, hogy mostmár minden nagyfa mellett nől egy tesco, ahol lehet venni; ad2: nem volt skype - gyorsan töltöttem le; ad3: kb 5 db freebie készlet van itt a gépen, amiből dolgozhattam - de bíztam a magasságos google mindenható erejében) szóval, izgatottan vártam a fél 10-es kezdést. Először nem történt semmi. Majd később sem. Aztán végül hallottam a lányokat. Ők viszont nem hallottak engem (valljuk be, így is izgis) Végül rájöttem én a műszaki zseni, hogy ha nem előre, hanem a számítógép hátuljába dugom a jackdugókat, akkor már ők is fognak engem hallani.
Na, csak eljutok a lényeghez. Szóval, az online scrap lényege, hogy egy 30-as listából véletlenszerűen dől el, hogy melyik az a 6 elem, amit kötelező rátenni az oldalra. Tegnapra a következők jutottak: szárny, jármű, virágcsokor, hangszer, kövek, gyertya. A feladatra másfél óra van, és közben beszélgetünk (hány évesek a gyerekek), jót nevetünk (legtöbbször magunkon) és "szakmázunk" (honnan az Úristenből szedjek hangszert?) Közben megtudhatjuk, hogy a fal is kőből van, ló is jármű, és már 1 szál virág is lehet csokor, ha van hozzá zöld.  :))))
És az első sokkhatás után egyóra 20 perckor lassan összeáll az oldal. Persze van olyan (és egyáltalán nem akarok ujjal mutogatni pl Tonira), aki egy óra múltán csatlakozik a beszélgetéshez, és mire mi végzünk, ő egy olyan oldalt összerittyent, amin én kb fél napig szöszölnék.
Szóval, az oldal. Véletlenül nyálasnak neveztem tegnap este, de a lányok kijavítottak, hogy csak romantikus. Na, jó, ez tényleg szimpatikusabb jelző rá(m) nézve. Naplementés-zenélős-angyalos.Az angyalok egyébként jokernek bizonyultak, mert szinte minden feltételnek eleget tesznek, már ami a felhasználandó elemek sokaságát illeti. Mindent a google-ból szedtem, még a textúrát is.

És hogy biztosan elhiggyétek, hogy mindent rápakoltam: 
Szárny=angyalka
Jármű=hajó
Virágcsokor=angyalom hajában van egy koszorú (a lányok megszavazták nekem csokornak), a hegedűsére tettem, de az nagyon pici, így a közelebbi angyalka hajába is raktam még 1 virágot a meglévő mellé.
Hangszer=hegedűl az angyal
Gyertya=első sor angyal
Kövek=sziklák

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése