2011. június 26., vasárnap

Fotós workshopról még

Péntek esti bejegyzésemet kérdésekkel indítottam, amikre végül nem, vagy csak részben adtam választ. Hogy ne maradjon hiányérzetetek (ha volt egyáltalán) itt fejezem be a megkezdett gondolatmenetet.

Szóval, kivel: Iván Ottó volt a szellemi mozgatórugója, szervezője a dolognak, ő fogta össze az egészet. Magyarázott, megmutatott, beállított, kölcsönadott - nagyon profi módon. Rajta kívül olyan nevek voltak, akiktől már a bemutatkozásnál lehidaltam, mert ismerem, elismerem a munkájukat, fotózással foglalkoznak, nem hobbi szinten, mint én. Kicsit olyan érzés lehet ez, mintha egy diákszínpadosnak lehetősége nyílik Törőcsik Marival vagy Szacsvay Lászlóval egy színpadon játszani (még ha nincs is közös jelenetük)

Hol: először kültéren fotóztunk, egy parkolóban, aztán az Expo Hotel egyik szobájában. Na, ez volt az igazán izgalmas számomra, mert ilyen helyszínen sosem fotóztam. Kis szoba, sok fotóssal megtöltve, bár ugye sok jó fotós kis helyen is elfér  :)))

Kiket: soha nem fotóztam még modellt. Olyat meg pláne nem, aki azt is csinálja, amit mondok. (és nem kezd el grimaszolni és nem rohan el....) És nem fotóztam még ilyen autómentő micsodát se (meg delfint, aranyhalat szirtisast, bár ezeket most se)*

Teszek fel néhány nyers képet. Úgy akartam, hogy retusálom őket készre, és csak aztán dobom a blogra, de egyszerűen nincs rá időm, meg kifolyik a szemem és tegnap este is inkább videóscrappeltem, mint retusáltam (mindjárt postolok erről is)

Elöljáróban a feelingről (remélem, a többiek sem bánják, ha ez megmutatom - ha mégis, szóljatok, és leveszem): 




Szöszi Nyuszi Vagány Csávóra mosolyog

Rövidtávú távolbatekintés (szándékosan a lámpára fókuszálva!)

Morcos kinézős



Szöszi a falnál 

A személyes kedvencem

És egy beltéri

Hamarosan teszek még fel, retusálva, feljavítva, étkezési célokra megfelelően tálalva.




*nem, ne kérdezd, hogy ez hogy jön ide....

2 megjegyzés:

  1. Szóval: portrét mindeki csinálhat így-úgy.
    De meglátni azt amit az első képen csináltál, vagy a "cipőfűzős" azt kevesen tudják!!
    A szöszi a falnál"-nak csak egy hibája van: a szépséget csúnyítja a málló vakolat,de ha az arc múlandóságára utalsz akkor az jó, de kevesen asszociálnak rá. Arcot deríteni jó lett volna.
    Persze ha otthon megnéztem volna a fotókat otthon is beszélhettünk volna (van ám oszt' volna) róla. Csak így tovább!!
    ap

    VálaszTörlés
  2. Fenn van a gépen, asztal/editfotók/workshop
    Majd otthon még megszakértjük. :)
    A falas képnek pont az a lényege, a kontraszt, hogy lepukkant környéken széplány áll. Vagy valami hasonló.

    VálaszTörlés