2011. június 26., vasárnap

Videóscrap - 2011.06.25.

Tegnap éjszaka ismét videóscrappeltünk. Lehet, hogy a fáradtság miatt, de már a lista (óra, függöny, ragasztószalag, strasszok, béka, tükör) láttán kiborultam (úgy szép szolidan), és az  "Úristen, mit kezdjek ezzel???" érzés ezúttal nyomasztólag hatott, így most inkább mélyeket hallgattam (vagy hülyeségeket beszéltem... az se jobb) A helyzetet ugye bonyolította, hogy mivel szüleimnél vagyunk így korlátozott mennyiségben van felhasználható csomagom, bár letöltöttem gyorsan közben 2-3 freebiet, azok közül csak Krisssz ragasztóját használtam.
Először arra gondoltam, csinálok valami fantasyt: békakirály ül a tükör előtt, a szobában ugye ablak, lengedező függönnyel, mellette ingaóra* A falon meg egy ragasztószalaggal feltett kép a békakirálylányról... Nagyon összeállt bennem az oldal, viszont egyetlen hozzávalót se találtam hozzá. Pffff. 
Végülis találtam egy szimpi békát, tettem rá koronát strasszokkal és a nagypapa óráját lecseréltem a Big Benre, mindeközben eszembe jutott a színpadi függöny, és ez így együtt annyira elborultnak tűnt, hogy rögtön eszembejutott a Dream Theater egyik albuma: When Dream and Day Unite. Az oldal is kicsit olyan szürreális arcot kezdett ölteni, mintha az álom és a valóság összeolvadna. A DT-ről eszembe jutott egy másik albumuk, az Awake, amin épp egy tükör van. Erre tettem egy fotót magamról (a kis egoista), jól elmosva.  És tettem rá 3-4 textúrát. A ragasztón még morcogtam egy jó negyedórát (hova és hogyan...) aztán feltölteni se sikerült a Cewe galériájába, úgyhogy megint kicsit megzakkantam, de végülis mikor lecsatlakoztam a skype-ról, minden gond nélkül felment... 
Na, ha volt türelmed eddig elolvasni, akkor megérdemled, hogy megnézd az oldalt:
  A ragasztószalag Krissztől, a textúrák a Deviantról, az összes többi goooogle.




*mire nem jó egy cewés videóscrap: most legalább tudom, hogy angolul grandfather's clock a neve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése