2011. június 24., péntek

Fotóztam...

...ami persze nem meglepő, manapság igen gyakran megesik... Nade kivel! És hol! És ki(ket)!

Már jópár napja szemeztem Ottó workshopos felhívásával. Gyáva nyúl vagyok, na. Aztán mégis jelentkeztem. Ma reggel komolyan úgy izgultam, mintha vizsgára készültem volna és csak abban bíztam, hogy Ottó azt mondta, nem leszek egyedüli béna kezdő lelkes amatőr.

Ugyse tudnám leírni mi mindent tanultam, okultam, így csak zanzásítva a nap: ismerkedés, projectoros kiselőadás, szendvicsosztás, külső fotózás, beltéri fotózás, fotóértékelés.

Én ez utóbbiról elég hamar meglógtam (lehet, jobb is - értsd: megúsztam a nyilvános értékelést, amit meg nem hallok az ugye nem fáj*), és alig vártam, hogy megnézhessem otthon (a szüleimnél) a képeket. Jáááááááááááááj. Olyan csalódott vagyok. A beltéri képek 90%-a homályos lett. Komolyan többet vártam magamtól, azt hittem, karácsony óta** többet fejlődtem... Most vagy a beállítást kapkodtam el, vagy a fókuszálást, vagy az exponálást vagy mindent, vagy nem is tudom.***.. Kicsit még retusálgatok rajta, aztán felteszek ide is 1-2 fotót...

Tobzódnak bennem a pixelek, el is teszem magam mára, aztán holnap előveszem a Gimpet és hozok nektek képeket. Kicsit még reszelek rajta, aztán felteszek ide is 1-2 fotót...

Mindenesetre köszönöm Ottónak a lehetőséget!



*kicsit szarkasztikusabb hangulatom van ma az átlagnál, bocs
**mióta megvan a komoly gépem
***na, jó, tudom, csak csalódott vagyok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése