2011. június 5., vasárnap

Kimenőn...

...voltunk péntek-szombaton a Zurammal. A nagyik bevállalták a dedek gyermekfelügyeletét, így mi baráti társasággal elmehettünk vacsorával egybekötött borkóstolóra Tállyára. Írtam már korábban a Dudovics pincéről, most is hozzájuk voltunk hivatalosak, viszont most először kértünk vacsorát. A kóstolást ezúttal Attila, Pista bácsi fia vezette végig. Egyébként is jó hangulatú társaság vagyunk, a jó bor csak rátett egy lapáttal :) Ha jól számoltak a fiúk, 13-14 féle bort kóstoltak + a törköly. Bevallom őszintén, én csak az első száraz bort kóstoltam, józanságomat az édes és aszúborokra tartogattam. Borkóstolás után már várt minket az őzpörkölt. Friss fehér kenyérrel, főtt krumplival tiszta update vacsora (este 8-kor) Mennyei volt, komolyan! 
Vacsora után visszamentünk szállásunkra. Most először mentünk Tállyára úgy, hogy ott is aludtunk. Sógorunk ajánlásával a Bagolyvár panzióban szálltunk meg. Felújított udvarház, gyönyörű kerttel (játszótér, bográcshely, padok, gyümölcsfák), kedves fogadtatás és finom reggeli várt minket. Szívből ajánlom őket! Mi tervezzük, hogy nyáron családdal együtt visszatérünk pár napra.
Jaaaaj, nagyon jól éreztem magam, sokat beszélgettünk, jó volt kicsit kimozdulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése