2011. február 4., péntek

Elkapott a gépszíj...

...tartottam tőle, hogy ez fog történni, ha egyszer kicsit is sikerélményem lesz. Teljesen belebonyolódtam ebbe a scrap-es dologba. Tanulom, lesem a technikákat, kitalálom, mit hogyan csináljak/nék én, és alkotok. És a pozitív visszajelzések egyre felturbóznak, mert szeretem, ha észrevesznek, elismernek azok, akik nekem is imponálnak (naj, ki ne szeretné, ha dícsérik a "munkáját")
Szóval elkapott a gépszíj és az adakozási láz, így született néhány wordart. A cewe tavaszváró kihívása kapcsán egy tavaszi és a közelgő Valentin nap (amit mi egyébként otthon rendszeresen elfelejtünk a Zurammal) alkalmából egy szerelmetes szöveges freebie.
Ingyenesen letölthető innen.

Ingyenesen letölthető innen.

1 megjegyzés:

  1. köszi nagyon, szuperek!! csak így tovább a gépszíj mentén!! :)
    (végigolvastam a blogodat, és odavagyok tőletek!! ráadásul majdnem szomszédok is vagyunk, Albertirsa nincs messze tőletek!) ;)

    VálaszTörlés