2011. február 15., kedd

Kandalló

A cewe eheti kihívása a szeretet jegyében zajlik (hétfőn ugye valentinnap volt), némi megszorítással. Nem lehet rajta élőlény, akit szeretünk, se férj, se gyerekek, se kutya, se macska, csak tárgy, gondolat, fogalom stb. Krissz szavaival élve: "Szerethetjük a kvantumfizikát, a bablevest, vagy a körömlakkunkat is"
Nos, én inkább a kandallót állítottam a középpontba (vagy inkább jobb felső sarokba) és most ilyen minimálra vettem a dizájnt:
Idézet: Szabó Rita

A múlt heti retrós plakátra rengeteg kommentet kaptam a cewe oldalán, hízott is a májam. Komolyan nem gondoltam, hogy ennyire bejön a többieknek, mert ez nem az én stílusom, igazából csak ki akartam próbálni magam. A számomra legmeglepőbb két megjegyzés: Forcitól: "húú, olyan szavak jutnak eszembe, amik nem épp szalonképesek egy úrinő szájából, de vazeeee, ez nagyon király lett!!!!"  és Elinnoritól jött: "Múltszázadidézős! Albert bácsi biztosan örült volna, ha látja" :))))

3 megjegyzés:

  1. Ha az egész lángban áll, és nincs hozzá keret? Mármint a kandalló körül
    Egyébként a dícsérő véleményekkel én is egyetértek

    VálaszTörlés
  2. próbáltam többféle elrendezésben, de ez tűnt a (számomra) legtetszetősebbnek.

    VálaszTörlés
  3. .. és így rögtön izgalmasabb is:-)))) Nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés