2011. február 2., szerda

Tavaszváró

A Cewe heti kihívásán... Azt hiszem, szerdánként szoktam indítani ezzel a mondattal. :) Hétfőn ír Krissz a kihívásról, kedden még általában ízlelgetem a témát és szerdán alkotok valamit (először).
Nos, az eheti kihívásra tavaszváró oldalt vár Krissz. Én magam szeretem a telet, még a hóval, köddel, jéggel, dérrel együtt is. Ennek van szezonja. Télen mindenki a hidegre panaszkodik, nyáron a melegre, tavasszal és ősszel pedig az esőre, sárra. Na, nem mondom, ez utóbbit én se csípem annyira. Szóval, a tavaszvárás nekem még kicsit korai, nálunk még harapni lehet odakinn a hideget, most engedtem langyos vizet a kutyának, mert befagyott reggel óta a vize... 
Ettől függetlenül nem esett nehezemre elkészíteni ezt az oldalt, főleg, hogy pár nappal ezelőtt találtam egy tavaszi verset Szabó Lőrinctől.
felhasználtam köszönettel Szabó Lőrinc versét és Jaelop design elemeket (a Napocska saját, és nagyon büszke vagyok rá, mert az első ilyen jellegű "grafikai munkám")

A Cewe oldalára már tegnap este kitettem, Ritttus így kommentálta: "Gyerekszoba falára való csodás kis oldal!" 
Az ötlet szuper, ha időm engedi, kreaálok nyári, őszi és téli oldalt is, amit kitehetek a fiúk falára.

4 megjegyzés:

  1. Egyetertek Ritttussal-alomszep,perfect!!

    VálaszTörlés
  2. Megvalósult az elképzelés? :)

    VálaszTörlés
  3. Megvalósult az elképzelés? :)

    VálaszTörlés
  4. Ritttus:
    nekikezdtem, de nem sikerült olyan jól, így félbehagytam. Viszont most nyertem Oslinál nyári készletet, úgyhogy újult erővel és friss lelkesedéssel hozzáfogok. :)

    VálaszTörlés