2011. február 20., vasárnap

Mai lovaglás

Azt hiszem, ma volt az első olyan lovaglós délelőttöm, hogy kicsit rossz szájízzel hagytam el a tanyát. Na, jó, ez így nem igaz, inkább nem volt bennem az a lila ködös mindent elborító felhőtlen (kicsi képzavar a köddel és felhővel...) boldogság. Itthon morcogtam is kicsit Csabinak, de persze azóta megbékéltem magammal.

Ott kezdődött, hogy már a felkászálódással (igen, felkászálódás) is gondjaim akadtak. Pedig nagyon készültem rá, mert a héten megérkezett életem első lovaglónadrágja. Hja, ebből is látszik, hogy nem a ruha teszi az embert (lovassá). Lovaglónaci kényelmes, és olyan "lovasosan" érzi magát benne az ember és tény, hogy sokkal könnyebb volt felszállni, mint a passzos farmerban. De még így sem ment könnyedén. Történ ugyanis, hogy most először Iporral  lovagoltam, aki nagyobb jószág (vagy magasabb inkább), mint Csemete, így magasabbra is kell rugaszkodni. (nehogymá a gyenge izomzatomra fogjam, mikor lehet Ipor magasságára is...) Aztán bénáztam a szárral is (már megint) 3ból 2x nem sikerült normálisan megállítani, vagy csak nagyon lassan a lovat. És leszálláskor megint csak gyorsítottam a dolgon és inkább félúton elengedtem a kápát és ugrottam, amit R. nem szeret - teljes joggal, ha épp gödörbe lépek, kimegy a bokám... Ezeket leszámítva nagyon ügyesen tudtam pl ülni :))) 
IPORtré


És csak magamról írtam Nándiról nem is. (pirulósfej) R. direkt Winnetout szerszámozta fel, mert tudja, hogy Nándi vele szeret menni. És nagyon ügyesen mente a nagykört, ilyenkor nem szoktak tornázni, mert holnap (hétfő) az oviban úgyis tornáznak. Itt épp Katával a szomszéd tanya lovait veszik szemügyre.

És történt még izgalmas, már-már drámai esemény is a tanyán. Maja a pónicsikó eszeveszett rohangálások után gondolt egy nagyot és átugrotta (az éppen áramtalanitott és csak 3 zsinórral feltett ) villanypásztor kapuját és  megérezvén a szabadság mámoros illatát nyargalászott össze-vissza. Az először viccesnek tűnő mutatvány akkor vált tényleg drámaivá, amikor Angyalka (a pónimama) is csatlakozni próbált a kis szökevényhez, aki természetesen a nyitott kapu felé vette az irányt és már kinn is volt a "prérin". Szerencsére R. meg tudta fékezni Angyit és Maját is sikerült elkapni, és visszazárni a karámba (naná, hogy rögtön áram alá került a villanypásztor is) Itt még a nagy szökés előtt (lehet, hogy ő is látta a PrisonBreak/Szökés c. sorozatot???)




5 megjegyzés:

  1. Majd szeretnénk lovaglónacis képet is látni! Biztos csini! Csizmád is van hozzá?

    VálaszTörlés
  2. Én betársulok, egy kobakkal! Oksa?

    VálaszTörlés
  3. Judit: csizma még nincs, majd inkább lábszárvédőt szeretnék, mert azt bármilyen cipőhöz lehet, télen, nyáron és állítólag "jó a tapadása"
    Képet majd teszek :)

    Papi: ó, az még nagyon ráér, majd ha már komolyra fordul a dolog, egyelőre csak andalgunk szép lassacskán :)

    VálaszTörlés
  4. " Jani bácsi ! Hááá nem szokott ez ilyet csinálni!" Amikor is a második szomszéd lova megiramodott és keresztül vágtázott a Jani bácsi borsó ültetvényén.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Minyu!
    Örülök, hogy Iporon is lovagolsz, ő teljesen nőpárti, meglátod egyre jobban összecsiszolódtok. Ő mindig is szerette, ha lovagolnak rajta, mi több, néha gyanakszom, jobban, mint versenyezni!:-)

    VálaszTörlés