2011. február 10., csütörtök

Idézet

A Cewe eheti kihívása tényleg kihívás volt számomra - majdnem kifogott rajtam. A téma egy idézet volt: „A felfedezés lényege: látni azt, amit már mindenki látott, de olyat gondolni, amit senki más nem gondolt róla.” (Szent-Györgyi Albert)
A megállapítás annyira velős, annyira találó, hogy egyszerűen nem is tudtam mit tegyek még hozzá... Semmi ötletem nem volt, még arra se, hogy magát az idézetet megjelenítsem (nem akartam Szent-Györgyi + paprika képpel jönni, bár most belegondolva, lehetne valami elborult extraművészi megoldást találni, amit csak én értem...)
Végülis tegnap délután eszembe jutott a kép, amin Nándi apu kocsijában játszik (Tállyán, a fiúk lenn voltak a pincében, mi meg vártunk rájuk) aztán gondolkodtam, még mi az ami más, mint aminek látszik, végül ez lett belőle. Remélem, papikám nem bánja, hogy hátaslónak tituláltam (szóbakerült még a hintaló és a versenyparipa is)
Felhasználtam köszönettel Jaelop Design gombokat és hullámot.

Lehet, hogy kicsit sok lett benne a plusz elem, de most így sikerült. 

2 megjegyzés:

  1. Dehogy bánom!! A versenyparipa kicsit túlzás is lenne. Főleg ha tudjuk miért paripa.
    Az egész gondolatsor megoldása viszont nekem tetszik

    VálaszTörlés
  2. Igen, a paripát én is ezért zártam ki :)))

    VálaszTörlés