2011. február 22., kedd

Leszedtem..

Az előző bejegyzés kapcsán felmerülő személyiségijogi problémák miatt a blogról az összes olyan képet eltávolítottam, amin a Zuram látható volt bármilyen formában is. Igyekszem megbánást tanusítani korábbi felelőtlenségem miatt és ezentúl kellőképpen odafigyelek, hogy ilyen jellegű esetek a jövőben ne fordulhassanak elő.

Ha bárkinek lenne még hasonló kérése, forduljanak bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, személyesen, e-mailben, vagy hozzászólás fűzésével.


5 megjegyzés:

  1. Először nekem is morc'i volt a drágám, aztán később már hiányolta, hogy róla szinte soha nem készül oldal.. ;)

    Egyébként meg csinálj magatoknak-róla, és a fejét meg takard ki, úgy már publikálható, nem?

    VálaszTörlés
  2. Timcsi: nem tudom, szerintem őt hidegen hagyja, hogy milyen oldalt csinálok, csak ő ne szerepeljen rajta...

    VálaszTörlés
  3. Eredetileg csak viccnek szántam, de mivel "valaki" komolyra vette, hát akkor csináljuk komolyan.
    Az un "Digitális ujjlenyomat" mint fogalom ismerős?
    Esetleg ki lehetne ezt terjeszteni a a közösségi szájtokra is. (Én már megtettem.) A probléma a névvel van. Ez ellen lehet pl. a lánykori név használatával "védekezni".

    VálaszTörlés
  4. Tudom, bennem van a hiba, mert a humorérzékem nem éri el egy vaslapát szintjét, de szerintem semmi vicces nem volt abban, ahogy leírtad. Ha tettél volna mögé néhány :)-t, akkor talán leesik, hogy ez csak poén.
    Egyébként meg igyekszem téged, mint Zuram-at emlegetni, hogy ne a nevedet említsem...
    És már hallottam róla, de konkrétan nem tudom, mit takar a digitális ujjlenyomat, gondolom, itt nem az amerikai vízum igénylésénél digitális ujjlenyomatot érted. És láttam, hogy leszedted a képeinket, de azt kérlek ne várdd el tőlem, hogy az összes családi képemet leszedjem a közösségi oldalakról...

    VálaszTörlés
  5. Óóó, nem akarok beleszólni :) de beleszólok. A Zuradnak úgy jó lenne, ha kimaszatolnád a fejét, mint a rosszfiúknak a tévében? Azért mondom, mert azért készülnek a szkreppes oldalak, hogy megőrizzük a pillanatokat a jövőnek és húsz év múlva nem lesz vidám, mikor nézegetitek a szépséges oldalakat és sehol sem látható... Ő is része az életeteknek, nemdebár? És megértem, hogy nem akar szerepelni nyilvánosan, de akkor a maszatolás lehet a megoldás :)

    VálaszTörlés