2010. december 18., szombat

Rettenetes kétéves

Csongorunknál beköszöntött a dackorszak. Mit beköszöntött, elemi erővel csapott le ránk. 
Az angolok rettenetes kétévesnek nevezik (Nándi inkább rettenetes 3-4 éves volt), teljesen találóan.
A hisztinek pontos koreográfiája van.
-Anya, én akarom. -szeliden
-Csongikám, ezt most én csinálom. -még türelmesen
-De én akarom egyedüüüüüüüüüül. -kicsit nyafog már
-Csongi nem adom a kezedbe a kést / Te még nem dughatod be a dugót a konnektorba / Most én teszem a forró olajba a krumplit  stb. -anya a Szaffi módszerrel*  próbál nem túl ideges lenni
 -De éééééééén. -és már kezdi elveszteni a türelmét
-Csongor, légyszives ne hisztizz -bár mostmár tökmindegy mit mondok
-Jaaaaj, elesik Csongi -és elkezdi billegni, imbolyogni, mint egy részeg, majd finoman földreveti magát (nehogymár még megüsse magát valahol) és
-jaaaj, elestem -ez igazából akkor mókás, amikor ezt a kocsiban, az autósülésbe szíjazva próbálja előadni.**

Itt hosszabb-rövidebb ideig tartó vergődés következik, majd hosszabb-rövidebb ideig tartó megnyugvás.
A Csongi elesik c. monodrámáról még nem készült kép, de tanulságul álljon itt egy hangoskép.
Elvetteeeeeeeeeeeeeeeee...


* A Szaffi c. rajzfilmben szereplő Feuerstein kormányzónak volt a fején egy szelep, amin keresztülki lehetett engedni a gőzt, megelőzendő hogy fellforrjon az agyvize idegességében.

** Jászai Mari díjra már felterjesztettük, egyelőre várjuk a visszajelzést ezügyben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése