2010. december 15., szerda

scrapbooking

Néhány hete felfedeztem magamnak a scrapbook-ot. Igazság szerint már korábban is ezt csináltam, csak nem tudtam, hogy ez a scrapbook.

A cewe oldalán minden héten indítanak egy "kihívást", amikoris egy adott témakörben kell alkotni valamit. A 3 héttel ezelőtti nagyon megmozgatta a fantáziámat (különleges perspektíva), de nem nagyon volt időm megcsinálni, amit kigondoltam, illetve mással foglalatoskodtam. Most viszont annyira nagyon marhasok időm volt (muhaha...) és már annyira megterveztem fejben a képet, hogy sitty-sutty összeraktam. Igaz, a határidő rég lejárt, igazából most nem is a verseny miatt csináltam, hanem csak úgy magamnak (kissé nagyképű lenne azt állítani, hogy az utókornak)
A képen egyébként Csongi még 2009 nyarán:

Az eheti téma az ajándékozás. Ezt sikerült összehozni (a képen Nándi 2007. karácsony előtt)

3 megjegyzés:

  1. Draga Minyu!

    Tudod nem sok ember van a kornyezetemben,aki folyamatosan meg tud lepni...de TE ezen kevesek koze tartozol!!
    Annyira ugyes vagy!Es tehetseges! Ezek alomszepek!Meg-meg-meg!

    Nalam Te vagy a nyertes, ez egyertelmu.

    K

    VálaszTörlés
  2. Papi csatlakozik Krisztához

    VálaszTörlés
  3. Judit csatlakozik Krisztához és Papihoz

    VálaszTörlés