2010. december 23., csütörtök

Zserbó 2.0

Kérem szépen, javuló tendenciát mutatok zserbókészítés ügyben. Kuktáimat megtartottam (lásd alant), viszont apróbb, ám annál sikeresebb módosításokat eszközöltem. Először is: rájöttem (igen, én egyedül), hogy ha a cukros diót eleve 3 részre osztom, akkor több lesz a mosatlan sokkal egyenletesebben tudom szétszórni, mintha csak a szemmértékemre hagyatkozom. Aztán kavarós csokimáz helyett tortabevonósat csináltam, ami lényegesen egyszerűbb, és tutira keményedett. Tésztanyújtásban és mázkenésben még van hova fejlődnöm, de ugye ezt meghagyom a követlező alkalomra.

És akkor, hogy összekössem a kellemeset a hasznossal, a "tésztagyurmázás" fotóiból készítettem az eheti cewe kihívásra a munkámat sütés-főzés témakörben.



1 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon fini lett a zserbó, bár ilyen segítőkkel nem is csoda:)

    VálaszTörlés