2011. április 4., hétfő

Ajándékcsomag

Írtam már, hogy gyűjtök minden vicket-vackot, vonalkódot, csomagolást, nyerőkupont stb. Lelkesedésem az utóbbi időben jelentősen alábbhagyott, egyszerűen nincs időm, energiám nyomon követni a különböző játékokat, csereberéket stb. Mostmár csak a különböző kártyás pontgyűjtésben veszek részt (Supershop, Shell, Mol, Agip, Tesco, DM, stb, már simán ultizni lehetne a sok kártyámmal)
Egy játékból azonban nem szálltam ki,  ez a Liberoklub-os kódgyűjtés. Nem kell mást tenni, mint a pelus csomagolásáról a kódot visszaküldeni, ez pedig elég könnyen ment: az utóbbi években elég rendszeresen vásárolunk pelenkát. A kódokat pontokra lehet beváltani, a pontokat pedig játékra, ruhára, kuponra, könyvre, babaápolási cikkekre stb. (kis kitartást, a hosszú bevezető után mindjárt eljutok a mondandóm lényegéhez)
És ma csöngetett a futár és hozta a bábokat, amiket néhány hete rendeltem meg. A dolog apropója az volt, hogy Nándi elkezdett egyedül bábozni. Ez nem meglepő egy magakorabeli kisfiúnál, annál meglepőbb nála. Nem szívesen bábozott eddig, most viszont rendesen, párbeszéddel, paraván (jelen esetben az ülőgarnitúra párnája) mögött. Kb így: "jaj, de éhes vagyok-mondta a zsiráf a királylánynak. Ha éhes vagy, egyél, válaszolta a királylány"
No, a fent említett zsiráf szintén Liberoklubos ajándék volt, még korábbról, azóta bővült a választék, és a bábozás után felajánlottam Nándinak, hogy választhat bábot a kínálatból. Kutyust és elefántot kért, mivel maradt még pár pontunk, igényeltem még popsitörlőt (ha lúd, legyen kövér) 
Tádáááááám. Ma megérkezett a csomag, benne apró ajándékkal (zewa zsepi és törlőkendő) és persze a bábokkal.Nándi még oviban van, remélem, örülni fog neki, ha meglátja. (a kicsik már felavatták)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése