2011. április 17., vasárnap

Mai lovaglás

Hol is kezdjem? Annyi mindenről akarok írni.

Ma nem ment jól az ügetés. Abszolút dekoncentrált voltam, feszült, és nem tudom, miért. Egyszer ahogy megálltunk, észrevettem, hogy teljesen feszítem az összes izmom, mintha szoronganék. Pedig alapvetően ilyenkor szoktam kiengedni, magamra és a lóra figyelni, most valahogy nem jött össze. Pedig R. is bátorított, biztatott, kb ezerszer elmondta, mit csináltam jól, és tényleg igyekezett azt hangsúlyozni ami jó volt és nem azt, hogy mi nem volt jó. Komolyan, még mikor igen rendesen kibillentem ügetés közben (ilyen se volt még), akkor is csak azt mondta: nyugi, nyugi, ügyes voltál, megkapaszkodtál, mostmár tudod, milyen, ha kibillensz, tudod alkalmazni a tanultakat. 
Nade, azért annyira nem volt szörnyű. Most először futószáraztam, tehát egyedül irányítottam a lovat (vagy legalábbis Ipor meghagyott ebben a kellemes tudatban) És most először kobakkal a fejemen mentem. Történt ugyanis, hogy megemlítettem R.-nak, hogy pénteken azt álmodtam, hogy leestem a lóról, vagy legalábbis előreborultam. Erre R. rögtön mondta, hogy kihoz egy kobakot, mert a női megérzéssel nem viccelünk. Kérdezte, hogy a kezem nem-e csúszik kell-e kesztyű, de arra nem tartottam igényt. Nameg: egyre megy össze a lábam: úgy kezdtük, hogy 17-es lyukban volt a kengyel. Múltkor átállítottuk 18-asra, és most megint azt éreztem, hogy hosszú és pipiskedek, úgyhogy húztunk rajt még egyet, és így éreztem stabilnak. 

Nándi mindeközben fotózgatott (kb 50 db kép készült a fűről, a fipőjéről és a padról, néhány rólam is), majd Kata felnyergelte Nándi kérésére Winnetout, (ki mást) és kimentek nagykörre. Így róla lovas fotó nem készült, mert pont egyszerre fejeztük be a lovaglást. Rólam viszont lett fénykép, köszönhetően Nándinak, és az egyik kedves anyukának, aki kislányával jött lovagolni, majd ő is nyeregbe pattant. Köszönöm Krisztina a jó képeket!
Nándi az új lovaglónadrágban

Minyu bemelegít (ezt a fotót Nándorom lőtte)

Minyu üget



Azért jó, hogy vannak ezek a képek, mert így én is látom a hibáimat (azokat is, amiket esetleg R. nem említett)

2 megjegyzés:

  1. én azt hiszem nem mernék ráülni egy lóra sem...bátor dolog, hogy lovagol a család:)

    VálaszTörlés
  2. Alakul ez nagyon jól!
    Nagyon csini vagy a lovas szerkóban

    VálaszTörlés