2011. április 6., szerda

Tangó

Mikor Krisssz papírjait megláttam, rögtön az jutott eszembe erről a pirosról, hogy milyen klassz háttér lenne egy tüzes tangós képhez.
Aztán mégsem ezzel kezdtem el dolgozni, mert nincs táncos képem, vagy legalábbis olyan nincs, amin tangózok. 

Éjjel viszont ezzel a háttérrel álmodtam (már amennyit alvással töltöttem - a két kisebb csimota gondoskodott róla, hogy kb 4 órát aludjak, azt is 2 részletben), így nekiálltam a gugliban keresni táncos képeket. Többet is találtam, ami passzolt volna a háttérhez, és mikor gimppel megnyitogattam a letöltött szerzeményeket, megdöbbenve láttam, hogy ennek a képnek a sziluettje szinte teljesen illik Krisssz papírján lévő hullám ívéhez.

Így mókoltam egy kicsit még vele, szinezgettem itt-ott, radíroztam itt-ott, és keresgéltem idézetet. Valami flancosabb wordartot akartam csinálni, de sehogyse jöttek össze a betűtípusok, így hagytam csak így. Végülis nem tudtam választani a két szöveg közül, így készült egy angol és egy magyar idézetes. (az angol idézet Miguel Zotto szavai a tangóról)




1 megjegyzés: