2011. április 26., kedd

Előnévnap

Ma megérkezett a Zuram névnapi ajándéka - meg is kapta. Igen, van naptáram, és igen, tudom, hogy a névnapjáig még két és fél hónap van. Nem röhög. Egyszerűen így alakult.
Az úgy volt, hogy 3 hete menthetetlenül elszakadt a Zuram hátitáskája. Már számolni sem tudom, hány helyen néztem olyasmi műbőr hátizsákot, de egyszerűen sehol nem találok (még kézműves vásárok jöhetnek szóba, de mostanában nem jártam egy ilyen közelében sem) Zuram felvetette, hogy majd megnézi a Sampdoria* honlapján, mert ő szeretne Sampdoriás tatyót. Ő nem nézte meg, én viszont igen, és meg is mutattam neki az éppen akciós hátizsákot, hát nem volt valami nagy szám, inkább olyan futottak még kategória. Pár nap múlva leültem ismét a gép elé, gondoltam ha nem is hátizsák, valami sál (40 fokba majd jó lesz a volán buszon) vagy egyéb hasznos tárgyat csak találok. És találtam is egy sokkal klasszabb hátizsákot, persze duplaannyi áron, dehát egyekutya. Már csak azt kellett megoldanom, hogy fizetem ki, mert ugye utalni nehézkes, dombornyomású kártyám nincs, utánvéttel nem küldenek, VISZONT lehet Paypallal** fizetni. Már korábban is szemeztem vele, de nem mertem belevágni, a regisztrációba és az utalásba. Most viszont a szükség nagyúr ugye (de aki nem hiszi, járjon utána és különben is, ami késik nem múlik) Nos, végül sikerült a paypalt beizzítani és utaltam és vásároltam és fizettem (és milyen jó, hogy van a jóságos Google-fordító, hogy legalább nagyjából értettem, mikor mit kell írni -az olasz tudásom meglehetősen gyér) és ma reggel csöngetett a FedEx futár. Persze Zuram ma szabadságon van, így rögtön lelepleződtem, igaz, nagy örömömben nem is nagyon kellett kéretni magam (ha dolgozott volna ma, akkor délelőtt kiörömködöm magam és jól eldugom és kihúzza névnapjáig, dehát így... esélyem se volt)
És íme ő:

Hát, boldog névnapot. Így jóelőre!

----------------------------------------------
*U.C.Sampdoria: olasz focicsapat
**Paypal: virtuális folyószámla

2 megjegyzés:

  1. Kétfús anyuka + egy férj révén, tudtam, hogy a Sampdoria névről nekem tudnom kellene valamit, de jó, hogy írtad, mert nem jutott volna eszembe:-)))) A Paypal-t kibogarásztam magamnak a neten. Többszöri nekifutásra sikerült a webfordító segítségével regisztrálnom, azután vásárolnom. Ma már áldom az eszem, hogy belevágtam nagy bátran:-)))
    Nálad most az a lényeg, hogy nagy örömöt szereztél a Zuradnak, és törheted a fejed, hogy mit is vegyél neki a névnapjára, hehehe:-))))

    VálaszTörlés
  2. Jobb hamarabb, mint soha! Azon a napon meg meghívod egy "őzényi sétára"

    VálaszTörlés