2011. április 25., hétfő

Vissza a jövőbe... II.

A csudába, ezek lemaradtak...

Én a lépcsőn. Na, ezt nagyon nem sikerült eltalálni, mert az eredetin kinyújtottam a lábam. Hasizom híjján ezt most nem sikerült megvalósítani (lépcsőn is alig fért el a hátsóm...)

És volt-lett konyharészlet*. (anyum morgott is, hogy miért épp a legnagyobb munka közepette**  fotózom a konyhát, legalább pakolnánk el stb. stb. stb.)

Az évszámot egyik képnél sem tudom, de majd a szülők kisegítenek :)


----------------------------------------
*a szép konyhabútort az új képen a nővéremék készítették
**épp a képviselőfánk készült. Nyaaaamm, isteni lett!

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a reklámot, ilyen képet már mi is készítettünk egy konyhaszerelés alkalmával. Jók a képek.

    VálaszTörlés
  2. Tetszik ez az ilyen volt - ilyen lett párhuzam.
    Én is szoktam játékból ilyeneket fotózgatni. Gyönyörű a konyhabútor - és a nővéredéknél van olyan sarokkönyvespolc-rendszer, ami nagyon tetszik. Elmentettem az oldalukat, hátha egyszer pénzünk is lesz rá:-)
    Szeretem a bejegyzéseid stílusát, olyan, mintha ott ülnék és mesélnél:-)

    VálaszTörlés