2011. április 15., péntek

Cégér

Kreativhit játékot hirdetett, a határidő ma éjfél, a téma: önreklám. A jelentkezőknek saját blogját, honlapját reklámozó oldalt kell készíteni. Nos, managelésben sose voltam jó. Bár a Zuram szokta mondogatni, hogy jó volt a marketingem, hogy olyan hamar "elsóztam" magam. Viszont ha már játék, beneveztem, és elkészítettem a két blogom (haha, kellett nekem másikat is csinálni) cégérét.
Ennek a blognak úgy gondoltam, valami klassz színeset kell csinálnom. Mert olyan sokszínű vagyok. Hahaha, persze szerény is. Na, jó, nem én vagyok sokszínű, csak sokmindenről írok. Ugye az alcím: rólam, rólunk, róluk, minyuságok blogja, ezért került oda a felirat. 
Felhasználtam köszönettel Osdesign frissen megnyert készletét. (és a Zuram külön engedélyét a képre. Látszik belőle vagy 5 pixel, gondolom ezért is engedte :) )

A kreatívos blog plakátja pedig ez lett:
Felhasználtam köszönettel jcatupo template-jét kicsit kiegészítve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése