2011. április 15., péntek

Állatkerti séta

Nándi ma nem ment oviba (nevelés nélküli munkanap ürügyén) és az a tébolyult nagyszerű ötletem támadt, hogy menjünk be Pestre az állatkertbe. Felcuccoltunk, bementünk, még parkolót is találtam (a közelmúlt bravúros kocsikázásai kapcsán végig diónyi volt a gyomrom, míg vezettem, de végülis gond nélkül odaértünk) Leperkáltuk a borsos belépőt (háááááát, komolyan elkerekedett a szemem, mikor megláttam, még jó, hogy Niminek még nem kellett fizetnem) 

Végülis a fiúk nagyon jól érezték magukat. Nándi még emlékezett rá, hogy 2 évvel ezelőtt a jegesmedvéknél "rohangált" így oda mentünk elsőként. 

A két nagy eszeveszett futkározásba kezdett, csak akkor csillapodtak kicsit, mikor egy iskoláscsoport közeledett. (na, jó, ekkor én szóltam rájuk, nehogy "elkavarodjanak") Némi nyalóka és perec reményében hajlandóak voltak tovább jönni. (neszeneked lelkes állatnézés.)
A kacsák nagyon tetszettek főleg Csonginak. 

Összefutottunk egy bátor pávával is (Csongi meg is jegyezte: húúúú, anya, mekkora kakas!) 

A medvéknél már mindenki fáradt volt - kivéve Nimit, ő ekkor lelkesedett be igazán. 

A tigriseknél megpihentünk egy kicsit, itt Nimi fukározott, Nándi és Csongi pedig birtokba vették az egyik UAZ-t (papikám, mostmár biztos, hogy meg kell vegyed....) 


Innen a benti játszótérre mentünk, Nimi itt kezdett nagyon nyűgös lenni, a nagyok mókáztak még, aztán indultunk haza. A játszótéren nem fotóztam, mert hárman négy felé szaladtak, örültem, hogy győzöm, ráadásul elég sokan voltak. 
Kiérve a kapun Csongi már alig bírta vonszolni magát, de azért eleresztett a levegőbe egy "Lánc, lánc eszterláncot", mosolyogtak is rajtunk az előttünk sétálók. 

1 megjegyzés:

  1. A kakas -gondolom-tatas volt!
    Szívesen viszem őket legközelebb,ha gondolod

    VálaszTörlés