2011. április 26., kedd

Húsvét

A húsvét kéremszépen jól telt. Kicsit nehezményeztem, hogy délelőtt borongós és kifejezetten hűvös idő volt, délután meg a klímát is be kellett kapcsolnunk, mikor hazafelé fonnyadtunk a kocsiban (éppenséggel lehetett volna fordítva is, délelőtt jóidő, délután felhős) Nade legalább nem áztunk meg. Idén én is elkísértem a fiúkat, legalább együtt voltunk. Nándi ügyesen mindenhol mondott verset, hol a rövid, hol a hosszú verziót. Csongi nem csillogtatta meg ebbéli tehetségét, leginkább valamelyikőnk ölébe, nadrágja mögé stb húzódott. Nimi nem értette, mire fel ez a nagy felhajtás, de mindenhol kóstolt egy kis pogácsát, kalácsot stb.
A fiúk mindenhol ettek legalább egy fél csokinyulat, és még így is két szatyornyi tojással, nyúllal, csibével, báránnyal tértünk haza.

És ha már "élménybeszámoló", itt van a  cewe eheti kihívásra készült oldal, a fiúk locsolkodós képével (épp bebocsájtásra várnak a lányos házhoz, ahova történetesen vissza kellett mennünk később, mert a csajok még aludtak. Mire visszaértünk, nálunk a két kicsi szunyált be az autóban):

A téma ezen a héten a húsvét. Csak így. Semmi megkötés, semmi flanc. Pedig gondoltam, Krisssz majd belevisz egy csavart, hogy nem szerepelhet rajta nyúl, tojás és csibe sem, és lelki szemeim előtt már összeállt egy szaloncukros húsvéti oldal is (na, jó, nem is) Felhasználtam köszönettel Icka Spring, easter, bloom készletét


1 megjegyzés: