2011. április 14., csütörtök

Blogtrain

Hosszas vívódás után úgy gondoltam én is csatolom a rakományom és hozzákötöm az SB fórum blogtrain-vagonokhoz.*
Még sose csatlakoztam blogtrainhez, és tisztában vagyok vele, hogy nem vagyok tervező, így nem tudom, megüti-e a mércét** az én szerény elemeim...
Akinek van bátorsága, még csatlakozhat április 20-ig lehet csatlakozni!
Preview


*A scrap-ben nem jártasoknak: a blogtrain az egy olyan jópofa játék, amikor jóóóóó sokan összeállnak és egy adott témakörben (most a magnólia és színei) adott határidőre készítenek el egységcsomagokat különböző ingyen felhasználható elemekkel, hátterekkel és ezt egy adott napon (ez most április 22-e lesz) tesz fel mindenki a saját blogjára/honlapjára és mint egy hosszú vonat vagonjai, összeáll egy megacsomag.
**De most komolyan, még a TOU megírásával is szenvedtem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése